Dag 11 Kuta

16 september 2017 - Kuta, Indonesië

Lieve allemaal,

Allereerst mijn lieve moeder feliciteren met haar verjaardag .Ma gefeliciteerd met je verjaardag
Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag , dikke kus van mij

Vandaag een heel kort berichtje , het is alweer de laatste dag dat wij op Bali zijn.
Heb er maar een heerlijke relax dag van gemaakt .
De planning was uitslapen tot 8.30 uur , jawel dit is uitslapen op vakantie .
Maar zoals gewoonlijk weer veel te vroeg wakker.

Vanmorgen na ontbijt lekker bij het zwembad gelegen .lunch snack
In de zon hou ik het nog geen half uur vol , verbranden gaat hier heel goed lukken als je niet oplet
Dus lekker weer op mijn stekkie in de schaduw.
Vanmiddag bij het restaurant een lekkere snack gegeten.

Om twee uur zijn Aylin , Petra en ik opgehaald om naar Anika Spa ta gaan.
Ik heb hier een Volcanic Treatment gehad , dit houd in dat je dan een voetenbad , voetmassage , lichaamsmassage , gezichtsmassage , bodyscrub met vulcanische modder , lichaamsmasker met vulcanische modder en als laatste ga je een bloembadBloemenbad. Je ligt dan letterlijk tussen de bloemblaadjes.
Je bent totaal zo`n twee uur onder de pannen , het was heerlijk !
Deze relax dag was niet verkeerd.

Vanavond de koffer  weer inpakken want morgen vertrekken we om 7.00 uur , dat gaat dus weer een vroege wake up call worden van 5.00 uur en 6.00 uur ontbijten.
Zo zie je maar weer dat 8.30 uur toch uitslapen is in de vakantie hahaha

Vanavond nog even weer lekker eten en dan proberen beetje op tijd mijn koffer in , het is ook zo weer 5.00 uur.
Om 7.00 uur vertrekken wij morgen , eerst nog zo`n ander half uur varen dan zullen we aankomen op Gili Trawangan
De Gili eilanden moet bekend staan om de prachtige witte stranden en de kleurrijke onderwaterwereld.
Ben heel benieuwd , we zulen het gaan zien morgen………….

Groetjes en tot morgen vanaf Gili Trawangan ( mits er Wifi er is)
Anita

1. Evelien Pasman:
    16 september 2017
    He Anita. Van harte gefeliciteerd met je moeder. Lekker een relexdagje. Heb je wel nodig naar alke inspanningen af gelopen dagen. Morgen weer vroeg op dan is dit genieten toch. Kom je van bij. De Anika Spa ziet er goed uit. Mooie foto s. Veel plezier nog en groetjes
  2. A.Harms:
    16 september 2017
    Nogmaals gefeliciteerd het was gezellig vanmorgen.
  3. Ingrid:
    16 september 2017
    Nou heerlijk man zo een relax dag. Vanmiddag en deels vanavond bij ma geweest. Was gezellig met Nico, Paula en tante Aartje. Balou gedraagt zich als echte diva, lekker honger net als de baas 😫. Brokken laat ze staan, dus vanmiddag maar rijst met kipfilet in boullion zitten koken voor de diva 😁😜. Nou hopelijk is er WiFi de komende dagen. Dikke kus van Ma, Gert en moi 😘❤️
  4. Linfa:
    17 september 2017
    Dat ziet er heerlijk uit Anita. Lekker even een verwendagje. Ook dat hoort bij onze manier van vakantie vieren. Ik ben heel benieuwd naar de volgende plek. Jullie gaan vast nog wel even snorkelen als het daar zo mooi is.
  5. Yvonne:
    17 september 2017
    Lekker relaxen.
    Ziet er geweldig mooi uit.
    Heerlijk eten en een prachtige omgeving.
    Wat wil een mens nog meer!

Have fun.
    Liefs en tot horens.