Dag 4 Makassar - Torajaland

9 september 2017 - Rantepao, Indonesië

Lieve allemaal,

Vandaag hebben we een flinke reisdag achter de boeg.
Dus een kort verslag voor vandaag. Wifi verbinding is nu niet zo heel best dus de foto`s komen denk ik morgen
Vanmorgen zijn we om 8.00 uur vertrokken en rijden we richting ons volgende hotel in Rantepao
Onderweg hebben we regelmatig een koffie / rook en plas stop.
Zodra we de steden uit zijn begint de prachtige route.DSCF6096
Onderweg gaan we nog even lunchen.
Hier maak ik me toch wat bizars mee......
Kom van toilet af lopen word er in èèn keer Anita ! geroepen.
Zitten Daan en Sandra daar een een tafel te eten.
Ik zit Sandra ook zo stom verbaasd aan te kijken van......nou wat doen jullie hier nou dan.
Dit is zooooo bizar , zit je aan de andere kant van de wereld kom je goede kennissen tegen.
Na de lunch rijden we verder en maken nog een stop bij Puncak Lakawang om te genieten van het adembenemende landschap, alvorens te arriveren in Rantepao waar we de komende dagen zullen overnachten.
Hier komen we om 19.00 uur aan , hebben dus een reisdag van zo`n 11 uur achter de rug.
Het is nu donker maar het hotel is al prachtig ben benieuwd hoe alles met daglicht is.
Morgen hebben we een interessante dag voor de boeg dan gaan we de bijzondere dodencultuur van Torajaland zien.
Het is nu 22.45 uur ga zo lekker douchen en naar bed
Morgen vertrekken we om 9.00 uur , dus valt nog mee
Hopen dat ik morgen goede Wifi verbinding heb en dan ook de foto`s van vandaag nog kan plaatsten

Groetjes,
Anita

1. Jenny mulder:
    9 september 2017
    Mooi verslag
  2. Ingrid:
    9 september 2017
    Nou dat is zeker grappig dat je Sandra en Daan tegenkomt. Ik heb thabita al apje gedaan. Flinke reisdag gehad dus, pff 11 uur 🙈. Nou veel plezier morgen, dodencultur schrijf je, klinkt niet echt gezellig 😉 Maar vast heel interessant en plechtig. Dikke kus 😘
  3. Gerda Vosman:
    10 september 2017
    Prachtig Anita. Dat is weer smullen hier. Rantepao daar heeft een dominee uit westengolte 6 jaar gewoond net vorig jaar weerr naR neferland gekomen. Dus heb al heel wat fot o's van dat gebiuet gezien. Heel mooi daar de toraj vooral de bouw van de kerkjes daar. Geniet nog maar lekker ik kijk al weer uit naar het volgende verslag en natuurlijk foto's.
  4. Yvonne:
    10 september 2017
    Heel bizar om inderdaad kennissen tegen het lijf aan te lopen.
    Mooie foto's!
    Nu lekker slapen na een zo lange maar mooie tocht!

Groetjes van ons.
  5. Evelien Pasman:
    10 september 2017
    He Anita. Wat toevallig zo. Het gebeurt niet gauw dat je kennissen tegen komt tijdens je vakantie en dan zo ver weg. Veel plezier nog xxx
  6. A.Harms:
    10 september 2017
    Amazing om kennissen aan de andere kant van de wereld te ontmoeten. We lezen even wat reisverslagen achter elkaar want wij zijn vaak met andere zaken in de weer.
  7. Paula Schaart:
    11 september 2017
    Mooie reisjes Anita,en de foto's zijn weer prachtig. croetjes van ons.