Dag 19 Lima

27 september 2016 - Lima, Peru

Hallo allemaal

Hier dan nog even het laatste berichtje uit Lima  , lukt me nog net even.
Zoals ik gisteren al vertelde hebben wij vanmorgen we de tour geudaan met de Mira bus gedaan ,dit is een open dubbeldekker en deze doet dan een tour de Lima.
We hebben èèn stop gehad bij de Kathedraal daar kregen we binnen nog een rondleiding. Tegen een uur of èèn was de tour afgelopen en hebben we daarna nog even bij Subway een broodje gegeten. Stadstour Lima met MirabusDaarna terug lopen nar het hotel , we liepen eerst totaal de verkeerde kant op maar gelukkig had Annabel een app op de telefoon en was Suzanne handig met kaart lezen. Tegen twee uur waren we terug bij het hotel.
Nu lekker opfrissen en mij klaar maken voor de terug reis.

Bedankt dat jullie mijn fantastische reis (online) gevolgd hebben , vond het heel leuk iedere keer al die reactie`s te lezen.
Het einde van de reis is nu echt in zicht.
Heb nu ook wel weer zin om mijn familie , vrienden en natuurlijk Balou weer te zien.

Groetjes en wie weet kunnen jullie mij volgend jaar weer  ( online ) gaan volgen.
Anita

1. Drea:
    Hoi Anita,
    Je hebt weer een mooi reis gemaakt!En weer genoeg foto´s gemaakt daar ben je straks nog wel even zoet mee.Ik heb weer genoten.Goede reis terug en tot de volgende reis Xx
  2. Ingrid:
    27 september 2016
    Goede reis terug en tot morgen. Blij dat je weer thuis komt, lang genoeg geduurd nu haha. Kus Ingrid
  3. Linfa:
    27 september 2016
    Goede reis terug Anita. Ik hoop dat je wat kan slapen en anders dat er net zo'n leuke film is als vorig jaar. Bedankt voor je kaartje. Dat kwam vandaag met de post.
  4. Gerda:
    28 september 2016
    Welkom thuis Anita
  5. A.Harms:
    28 september 2016
    Wat heb jij een prachtige reis gehad! Goede reis terug.