Dag 8 Kuta

14 september 2017 - Kuta, Indonesië

Hallo allemaal,

Vandaag een heerlijke relaxte dag gehad , dus een kort verslag voor vandaag.

Vanmorgen hebben we samen voor het ontbijt eerst de tafel versierd voor Robbert zijn verjaardag die is vandaag jarig. Van hotel kreeg ie nog een mooie taart bij het ontbijt , dus zo van het ontbijt hup  naar het gebak hahaha

Om 11.45 uur was de hostes van Fox  hier in het hotel , ze heeft dingen uitgelegd en bij haar heb ik paar excursies geboekt .
Morgen ga ik samen met Jessica een halve dag op pad met een auto en Nederlandstalige  gids , vrijdag fietsen door de reisvelden  , dit kon nog wel eens een pittig tochtje gaan worden we gaan met moutainbikes op pad . Maar gelukkig zaterdag  een massage van twee uur .lunchen

Vanmiddag heerlijk relax bij het zwembad gelegen en lekker geluncht hier in het hotel.Hier was s`middags ook wat te doen , er waren Balinese dansers en e kon hier allerlei hapjes en drankjes proeven.
Ja , Ingrid je hebt twee honderd punten gescoord vanmiddag  de eerste massage hier gehad .
Spa . massageSamen met Aylin ben ik hier in de Spa geweest voor een olie massage , en die was me toch heerlijk. Alles was daar ook zo leuk ingericht , de massage de sfeer alles was gewoon perfect !

Vanavond zijn we lopend richting centrum van Kuta gegaan en hebben daar gegeten in een leuk restaurant met live muziek. Na het eten ben ik samen Aylin , Jesscia en Petra wat winkeltjes gaan bekijken en hebben we nog even wat op een terrasje wat gedronken.
Morgen ga ik samen met Jessica op pad, ben benieuwd wat we onderweg allemaal tegen zullen komen. Andere hebben een busje gehuurd en gaan naar plekken wat ik negen jaar geleden al heb gezien. Vin het nu dan wel fijn dat ik toch nog weer wat anders zal gaan zien.
Word vervolgt…………..

Groetjes,
Anita

1. Reinier:
    14 september 2017
    Ik zie het al weer, vakantie is een zwaar leven, zo van het ontbijt naar de taart en massage :)
    Mooi dat je ook zelf op pad kan en niet alleen naar de dingen die je al een keer gezien hebt. Vergeten jullie de tom-tom niet mee te nemen op de mountainbike?
    Groetjes van ons.
  2. Evelien Pasman:
    14 september 2017
    He Anita. Lekker dagje gehad zo te lezen. Heerlijk relexen zo met een oliemassage. Mooie foto s. Veel plezier nog.xxxx
  3. Renate Peterman peterman-hansen:
    Hoi Anita,
    Wat geniet je weer van je reis,en zo te merken zijn jullie met een fijne groep
    Op Bali moet je eens het G.W.K.park bezoeken dat is mooi onder de vakantieganger niet bekend, wij hebben het bezocht met vrienden die op Bali woonden. Groetjes. Renate.
  4. J. Van der Beek:
    14 september 2017
    Oh wat zul je daar genieten Anita, en tante Janna is eg jaloers op je, wat wilde ze graag daar bij jou zijn. Vooral die olie massage lijkt haar
    fijn, ze wl altijd al graag een keertje in de olie zijn. En al die prachtige
    foto's die je maakt, heel mooi. Samen nog heel veel plezier daar.
  5. Yvonne:
    14 september 2017
    Ook wel eens heerlijk toch een relaxdag.
    Is op z' n tijd niet verkeerd.
    Zag er mooi uit en heerlijk dat eten.
    Jammie.

Liefs van ons.
  6. A.Harms:
    16 september 2017
    Anita wat ziet het er weer mooi uit en wat leuk dat je door de rijstvelden hebt gefietst. Als we dit lezen en beantwoorden doen we dit op jouw moeders verjaardag. Dus van harte gefeliciteerd.