Dag 7 Torajaland - Makassar - Bali

12 september 2017 - Kuta, Indonesië

Hallo allemaal,

Gelukkig in dit super mooie hotel heb ik hele goede Wifi verbinding nu.
Dus de foto`s van  zondag en maandag staan nu ook eindelijk bij de verslagen

Vanmorgen moeste we wel heeeeel vroeg op 5.30 uur , we hebben een flinke reisdag gehad. Dit keer zal het een klein verslag gaan worden.
We rijden wel een mooie route , veel te zien onderweg.
Je ziet toch ook veel armoedige huisjes hier onderweg , wat met hout of golfplaten in elkaar gezetten huisjes. Volgens mij als er een flinke windhoos komt blijft er weinig van over . Wat ik wel ontzettend jammer vind van zo`n mooi prachtig land dat er overal zoveel rotzooi / vuilnis ligt op straat. Ook bij de mensen om het huis wat ik zo onderweg zag.
Onderweg hebben we een paar keer gestopt en geluncht
Op een gegeven moment heb je het wel gehad met het reizen in de bus en ben dan blij dat we op de luchthaven van Makassar komen voor ons vertrek naar Bali.

De controles en inchecken ging allemaal heel vlot even wat gauw gegeten en gedronken op de lucht haven want dacht dat er voorlopig niet in zat dat we wat konden eten.
De vlucht duurde iets meer dan een uur dat viel erg mee , en toch kwamen ze nog langs voor een snack en wat drinken.
Kan me dan ook wel voorstellen dat Garuda Indonesia regelmatig in de prijzen valt met de service die ze aan boord verlenen.

Bij aankomst op Bali hebben we de koffers allemaal heel vlot en kunnen we vertrekken richting de bus , hier staat een mooie Fox bus op ons te wachtenRama Beach Hotel & Resort
We zitten goed en wel in de bus rijden een stukje en zijn dan la bij het hotel.
Inmiddels is het denk ik uur of 22.00 uur a 22.30 uur , krijg mij sleutel en ga naar mijn kamer. Wow wat is deze mooi zeg , heb nog even wat rond gelopen kijken waar zwembad en restaurant is , het ziet er allemaal schitterend uit.
Hier vermaak ik mij de komende vier dagen wel.
Dit was het weer voor vandaag

Groetjes en tot morgen
Veel liefs, Anita

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reinier:
    13 september 2017
    Nieuwe bestemming, nieuwe dingen te zien. Kan mij voorstellen dat je zo'n lange reisdag wel zat wordt, maar als er aan het eind dan weer een leuke bestemmiing op je wacht ben je de reis al weer snel vergeten. Veel plezier nog met je ontdekkingsreis.
  2. Ellybekker:
    Hoi Anita ,
    Wat een mooi hotel zeg ! Heerlijk bij tanken van de reis ,,lekker zwemmen en bruin worden haha ! Veel plezier verder !
    Gr Elly
  3. Paula Schaart:
    13 september 2017
    Ja Anita, als je wat wil zien moet je reizen,dat hebben wij ook wel gemerkt. Veel genieten de komende dagen. Xxx
  4. Paula Schaart:
    13 september 2017
    Wat laat je ons weer meegenieten van de mooie foto's.
  5. Gerda Vosman:
    13 september 2017
    Superrrrrrrr. Je hebt het goed voor mekaar😊
  6. Ingrid:
    13 september 2017
    WoW prachtig zeg, maxima zou er jaloers op zijn haha. Maar lekker zeg even paar dagen op 1 bestemming. Jou kennende gaan er nog wel paar massages komen. Geniet er lekker van. Dikke kus uit het herfstachtige Wezep 😘
  7. I rietberg:
    13 september 2017
    Mooie fotos en inderdaad een heel mooi hotel veel plezier op bali
  8. A.Harms:
    13 september 2017
    Dat ziet er goed uit lekker genieten.
  9. Evelien Pasman:
    13 september 2017
    He Anita. Je kunt je haast niet voorstellen als wij in die gammele huizen zouden moeten wonen. Wel weer een drukke dag gehad maar zo te zien aan de foto s kun je even bijkomen in een mooi hotel Geniet ervan Liefs xxxz
  10. Riek en berrie:
    Hallo anita
    Op Bali kun je het wel uithouden ,hier is het pet wind en regen.
    De fotos zien er weer uit en goed eten daar geniet er maar van.
    Groetjes riekan en berrie
  11. Yvonne:
    14 september 2017
    Wow, prachtig hotel .
    Ziet er heel mooi uit.
    Je beleefd iedere dag mooie dingen.
    Geniet er lekker van.

Groetjes.