Dag 15 Penang – Langkawi

9 oktober 2018 - Langkawi, Maleisië

Lieve allemaal,

Vandaag zijn we vertrokken uit Penang en op weg naar het tropische eiland Langkawi om hier van de laatste dagen van de reis te genieten en te relaxen.

De groep vertrekt vanochtend vroeg en gaan met de boot naar Langkawi maar omdat de zee wild kan zijn hebben wij en nog drie andere reisgenoten er voor gekozen om dit te gaan vliegen, het is maar een vlucht van een half uurtje
Voordat wij op Langkawi aankomen was het ons daggie wel zeg, na een aparte vlucht komen wij na veel vertraging eindelijk aan op Langkawi.
Aylin en ik zouden eerst om 13.55 uur vliegen en om 14.30 uur aankomen op Langkawi, Later kregen wij van Fox bericht dat wij 17.00 uur zouden vliegen,en dat we dan later aan zouden komen dan de rest die met de boot ging, dit wisten wij al voor dat de reis begon.
Dag voor vertrek krijgen de andere drie reisgenoten pas hun tickets en die vertrekken om 12.00 uur al, dit vonden wij wel heel vreemd.
Je reist met een groep en dan worden vijf personen over twee vluchten verdeeld, oke ……het zij zo
Maar dan is het flink balen als je dan hoort dat de vlucht waar de andere drie reisgenoten mee vlogen het vliegtuig nog maar haf vol zat.
En ook ons vliegtuig zat nog niet eens voor de helft vol.
Onze vlucht was gewijzigd van 14.30 uur naar 17.00 uur die had dus ook wel gewijzigd kunnen worden naar 12.00 uur nu dit vliegtuig niet vol zat.
Had de pee er dus goed in zitten.......
Tegen 19.00 uur komen wij een keer aan bij het hotel, terwijl al de andere reisgenoten allemaal rond 13.00 uur bij het hotel waren.
We hebben de koffers bij de receptie gezet en konden zo door het volgende busje in.
We rijden naar een leuk plaatsje waar wij gezellig onze laatst avond met z`n allen hebben gegeten. De reisleidster vertrekt morgen en vier reisgenoten zitten in een ander resort.
We hoorden van de reisgenoten dat het resort prachtig is , schijnt dat de apen op je balkon zitten ,helaas hebben wij daar deze dag niet van kunnen genieten……
Gelukkig komen er nog meer dagen
Helaas geen foto`s van deze dag , morgen komen er zeker weer  foto`s hahaha

Groetjes,
Anita

1. Evelien Pasman:
    10 oktober 2018
    He Anita. Dat is zeker vreemd als jullie later moeten vliegen terwijl het vliegtuig half vol zit. Je bent dan al bijna je dag kwijt als je daar aankomt. Lekker relexen nog en hoop dat er nog een aap op je balkon komt voor een foto . Liefs Evelien
  2. Ingrid:
    10 oktober 2018
    Nou die dag maar gauw vergeten en genieten van je laatste dagen. Kus van ons 😘. Prachtig hotel 😉
  3. Ellybekker:
    10 oktober 2018
    Gouw vergeten meis! Lekker genieten van de laatste dagen! Beetje bruin worden haha . En nog mooie foto's please !! Gr Elly
  4. Ina:
    11 oktober 2018
    Hi Anita wel raar maar ja hun zullen wel een reden hebben voor verschillende vluchten net wat Ingrid schrijft gauw vergeten en focussen op de andere dagen groetjes weer
  5. A.Harms:
    12 oktober 2018
    Jammer van die vertraging.