Dag 19 Langkawi

13 oktober 2018 - Pulau Langkawi, Maleisië

Hoi hoi,

Dit is nu dan echt mijn laatste dag op Langkawi …….einde van deze fantastische reis door Maleisië en Borneo !
Met een super leuke groep, veel gelachen en een hele goede reisleidster.

Nu eerst nog even ontbijten en daarna nog even genieten van een heerlijke massage van zo`n anderhalf uur.
Dan nog even douchen en de laatste spullen inpakken.
En dan start klaar zitten in de lobby hahaha
We worden om  14.45 uur opgehaald van het hotel , dan is het bij jullie  8.45 uur.
Dan vliegen  we eerst  om 16.45 uur ( bij jullie 10.45 uur)  mits wij geen vertraging hebben naar Kuala Lumpur deze vlucht duurt anderhalf uur.
Hier moeten we dan weer wachten tot 23.20 uur, bij jullie is het dan 17.20 uur dan vliegen we door naar Amsterdam waar wij zondag ochtend om 6.00 uur zullen landen , mits wij geen vertraging  hebben. Zondag 14 oktober landen we om 6.00 uur op Schiphol

Leuk dat jullie mijn fantastische reis (online) gevolgd hebben , nog leuker al die reactie`s van jullie te lezen.
Heb nu ook weer zin om mijn familie , vrienden en natuurlijk Shiva weer te zien.
Ik zie jullie morgen weer, dikke kus en knuffel!

Groetjes en wie weet kunnen jullie mij volgend jaar weer ( online ) gaan volgen……..
Veel liefs,
Anita

1. Hans:
    13 oktober 2018
    Goede reis dames. Tip. Vraag of de bagage naar Amsterdam wordt doorgelabeld dan krijg je je gelijk 2 instapkaart.
    Groetjes.👋 hans
  2. Marianne:
    13 oktober 2018
    Dag Anita. Super genoten van jullie mooie reis met jou leuke verhalen en prachtige foto's. Een goede reis terug naar huis. Met een hartelijke groet Marianne
  3. Gerda Vosman:
    Goeie reis Anita. En weer welkom in Holland 😊
  4. Aldy Ruiter:
    13 oktober 2018
    Hooi Anita!!! Ik heb súper genoten van jouw verslagen!! Was heerlijk om te lezen en mee te beleven!!!!! Héle goeie safe trip voor iedereen en strakkies lekker weer HomeSweetHome❣️🎶💋💋💋💋
  5. Ellybekker:
    Hele goede reis terug Anita en de groep dat wens ik jullie ! Vr gr Elly
  6. Evelien Pasman:
    13 oktober 2018
    Hoi Anita. Dankjewel voor al je mooie verhalen en foto s. Goede reis en welkom thuis. Liefs Evelien
  7. Andre van der Velden:
    13 oktober 2018
    Dankjewel voor je verhaal en foto's. Ik heb er weer van genoten. Zelf was ik dit jaar in Japan. Foto's: https://www.andrefoto.nl/reizen/2018-japan/
    Ik heb overigens een nieuw mailadres: [email protected]
    Groetjes, André van der Velden.
  8. A.Harms:
    14 oktober 2018
    Hallo Anita we denken dat je inmiddels weer thuis bent en hopen dat je geen jetlag hebt. Nu kun je weer lekker met je moeder en zus etc. kletsen en weer gaan genieten van een patat van cafetaria Borst.