Dag 16 Lombok

21 september 2017 - Senggigi, Indonesië

Lieve allemaal,

Hier nog even een kort berichtje vanuit Lombok , vandaag mijn echte laatste vakantie dag
Morgen begint het vertrek weer terug naar Nederland
Massage
Vandaag een heerlijke relax dag gehad rond kwart voor negen ben ik lekker gaan ontbijten , ontbijt buffet is in dit hotel heel uitgebreid.
Maarja s`morgens heb ik nog niet zo heel veel trek dus blijft het altijd bij broodjes jam , koffie en een glas jus de orange . Na het ontijt heerlijk bijhet zwembad gelegen tot een uur of drie.
Want om vier uur had ik afgesproken bij de massage , ja voordat ik weg ga er nog even van genieten.
Zoals we gisteren hadden afgesproken om na de massage bij het tentje aan strand te gaan eten en naar de zonsondergang te gaan kijken hadden we vanavond meer geluk. De weergoden zaten ons mee en de vulkaan op Bali was veel duidelijker te zien dan gisteren.Prachtige zonsondergang
We hebben gezellig gezeten en genoten van de mooie zonsondergang het eten was heerlijk en voor nog geen vijf euro had ik mijn buik weer vol.

Morgen moet ik om twaalf uur mijn kamer uit zijn en om vier uur s`middags worden we opgehaald. Ingrid en Gerda denk dat het de vaste ritueel wel weer gaat worden dat ik dan alweer start klaar zal zitten in de lobby , wat denken jullie hahaha
Ja ......dan is het weer tijd om naar huis te gaan en dan wil ik ook naar huis .
Heb een geweldige reis gehad maar het is ook weer fijn om naar huis te gaan mijn familie , vrienden en mijn doggy Balou weer te zien.

Denk dat dit wel èèn van de laatste berichtjes vanuit Lombok zal zijn.
Leuk dat jullie mij gevolgd hebben , nog leuker al die reactie`s
Wie weet volgend jaar weer een mooie reis……..

Veel liefs,
Anita

1. Winanda:
    21 september 2017
    Leuk om je te volgen Anita.goede reis gewenst xxx
  2. Evelien Pasman:
    21 september 2017
    Hoi Anita. Wat fijn dat we jou weer mogen hebben volgen en wat zal die massage lekker geweest zijn. Prachtige foto s en vooral die net de zonsondergang. Nog een fijne avond gewenst en voir morgen een goede terugreis gewenst. Groetjesxxx
  3. Drea:
    21 september 2017
    .Het was weer een mooie reis. Leuk om je weer te volgen. Goede terug reis.
    Groetjes Fred en Drea
  4. Riek en berrie:
    Hallo anita
    Goede reis terug ,wij zijn op schiphol en hebben het nog tegoed
    Hopen net zo fijne reis als jou te hebben.
    Groetjes riek en berrie
  5. Linfa:
    21 september 2017
    Het was weer heerlijk om een beetje met je mee te reizen. Geniet lekker van je massage en een hele goede reis.
  6. Yvonne:
    Hoi Anita,
    Echt....echt de laatste dag?
    Ha ha.....wederom mooie foto's en leuk verslag.
    Denk dat je absoluut terug kunt kijken op een geweldige vakantie.
    We hebben genoten van je reisverhalen en voor straks een goede en veilige terugvlucht gewenst.

Liefs van ons.
  7. Gerda Vosman:
    21 september 2017
    Heb weer genoten van de verhalen en foto's. Een hele goede vlucht en weer welkom in Holland. Groetjes en tot ziens in de
    Isala
  8. Jose:
    21 september 2017
    Jeetje wat gaat dat snel zeg , weer genoten van je verhalen en foto's
    Een goede reis terug 😘
  9. A.Harms:
    23 september 2017
    Jammer dat de reis weer is afgelopen en al dat lekkere eten daar maar wij wedden dat je nu al weer zin in een lekkere patat met kroket hebt. Dus dan is het weer smullen.