Morgen is het dan zover.....

5 september 2019 - Hoofddorp, Nederland

Lieve allemaal,

Morgen is het dan eindelijk zover, dan gaat mijn reis door Ecuador beginnen😄

Inmiddels heb ik in juli al een kennismaking in Utrecht gehad met elf reisgenoten, deze middag/avond was al heel geslaagd. Ook op de groepsapp word er al druk heen en weer geapt met de reisgenoten

Zoals jullie inmiddels al wel van mij gewend zijn is de vertrekdag een stres-dag  😬  Morgen moet ik om 7.00 uur op Schiphol  zijn en de eerste trein uit Zwolle gaat pas om 6.15 uur. Dus dat gaat hem niet worden.

Trein Nasr Schiphol

Van Sietske en Bea (reisgenoten uit Leeuwarden en Oldenzaal) hoorde ik dat hun overnachting bij Schiphol deden. Dacht dat lijkt mij ook wel wat😄

Ingrid heeft mij vanmiddag naar station in Zwolle gebracht. Waar ik de trein van 14.15 uur naar Schiphol pak. Sietske zit dan al in de trein, de tijd ging snel dus we waren zo op Schiphol. Bea komt even later ook en dan kunnen we met de bus naar het hotel. Dit is voor mij de eerste keer met overnachting vlak bij Schiphol, maar wel relax zo. Heb een mooie kamer, Bea en Sietske zitten schuin tegen over mij. In het hotel treffen we Michel  en hebben we vanavond heerlijk gegeten. Na eten komt Kathleen,  ook aanschuiven aan de bar en hebben we gezellig zitten kletsen.

Mijn hotel kamer

Ondertussen gaat de app met de test van de groep ook gewoon door 😄, en spreken we af om morgen bij de incheckbalie op elkaar te wachten

En dan gaat de stres-dag echt beginnen😬🙈

We vliegen als alles goed gaat zonder staking of vertraging😬 om 10.00 uur. We landen op Quito om 14.40 uur (plaatselijke tijd), bij jullie is het dan 21.40 uur. Tijdverschil met Nederland is 7 uur

Mijn wekker op 5.30 uur gezet en morgen worden we om 6.00 uur met de bus van het hotel naar Schiphol gebracht .Mijn volgend berichtje zal dan uit Ecuador zijn

Veel liefs en tot morgen,