Anita Rietberg

1164
Video’s:

Over mij

Heb de smaak van reizen te pakken.
Daarom deze site, leuk voor de achterblijvers

Over mijn reis

Welkom op mijn site http://anitarietberg.reislogger.nl/

Voor de twaalfde keer mogen jullie mijn avonturen online gaan volgen , dit maal niet vanuit Midden - Zuid Amerika maar de andere kant van de wereldbol: Azië!

Ik zal ik een schitterende en uitgebreide rondreis gaan maken door Vietnam- Laos en Cambodja samen met nog andere reisgenoten.

In dit dagboek kun je al mijn reisverslagen lezen , foto's zien en reacties plaatsen

Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen meld je aan, volg de reis en krijg automatisch een e-mail bericht als er een reisverslag wordt geplaatst

Ik zou het leuk vinden als je af en toe een berichtje achterlaat op deze site!

Groetjes,

Bezochte landen

Ik heb 35 landen (14%) bezocht:

België, Belize, Canada, China, Costa Rica, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Honduras, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Nederland, Nicaragua, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Peru, Portugal, Spanje, Swaziland, Thailand, Turkije, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zweden.