Dag 1 Amsterdam - Kuala Lumpur en Dag 2 Kuala Lumpur

26 september 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Dag 1     25 september - Amsterdam - Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Hier dan mijn eerste berichtje uit Kuala Lumpur

Vanmorgen was ik al vroeg wakker, de vakantie stress is begonnen hahaha
Vanmiddag heeft Ingrid mij naar station in Zwolle gebracht en daar stond Aylin mij al op te wachten.
We zijn met de trein van 14.47 uur vertrokken richting Schiphol waar wij zonder problemen rond 16.00 uur aankomen.
Omdat we toch pas rond 17.50 uur bij de balie moeten zijn lopen we even wat rond en drinken nog even een bakkie koffie en gaan kijken waar we precies moeten zijn om onze koffers in te leveren.
Wat schets onze verbazing we kunnen ook gelijk de koffers al inleveren , dit hadden we niet verwacht omdat we veel te vroeg waren. Dus dat ook maar gelijk gedaan en dan ook maar gelijk de douane door en ook dit ging allemaal heel vlot. Hoefde zelfs niets uit de rugzak te halen alles konden we in de tassen laten zitten.
Op Facebook zie ik dat de zusjes uit Etten-Leur (waar we inmiddels al beetje contact mee hadden via het forum en Facebook) ook al aanwezig zijn op Schiphol
Dus even reageren op haar berichtje waar ze ergens zitten en zo zijn wij ook naar Heineken Lowlands gegaan en gezellig even samen met ze wat gedronken en proosten we op een mooie reis door Maleisië en BorneoKL 809 Amsterdam - Kuala Lumpur

We vertrekken met zo`n twintig minuten vertraging vanaf Schiphol en vliegen non-stop naar Kuala Lumpur, hoofdstad van Maleisië.
We hebben een goede vlucht gehad en een klein beetje kunnen slapen, en zijn weer blij dat we na ruim 12 uur uit kunnen stappen

Dag 2     26 september - Kuala Lumpur

We komen na zo`n twaalf uur vliegen helemaal gaar aan op de luchthaven van Kuala Lumpur, Gelukkig hoefden we in het vliegtuig geen paperassen in te vullen, douane ging ook heel vlot. Stres momenten zijn bijna voorbij alleen de koffers nog.
Schiphol is groot maar hier helemaal, we worden zelfs met een treintje naar een hele andere terminal gebracht waar onze koffers aan zullen komen. Gelukkig hadden we deze ook allemaal heel vlot
Daarna  worden verwelkomd door de reisleidster Nicoline.
We worden naar ons hotel Swiss Garden Hotel gebracht, dit hotel ligt op loopafstand van Chinatown .Mijn kamer in het Swiss Garden Hotel - Kuala Lumpur
Hier is het na zonsondergang een drukte van belang en het is een uitstekende plek voor een eerste kennismaking met de veelzijdige keuken van Maleisië.
De planning was om vanavond streetfood market te gaan eten , helaas kwam de regen met bakken de lucht uit. Dus zijn we met de groep tegen over het hotel gaan eten in een restaurant.
We hebben heerlijk gegeten met zes personen hebben wij van alles wat besteld zodat we ook van alles konden proeven , heeeeerlijk ! En dat voor nog geen € 8,-
Morgen gaan we fietstocht door Kuala Lumpur doen ,ben heel benieuwd……
Nu zo lekker douchen en heerlijk bed in , morgen 6.30 uur wake upe call
Helaas nog geen foto`s die komen nog wel

Groetjes iedereen
en tot een volgend berichtje uit Kuala Lumpur

1. Ellybekker:
    26 september 2018
    Fijn dat alles zo vlot ging voor jullie ! En het eten zo lekker was knap je van op ! En zal je al wel lekker gefietst hebben ,helmpje staat goed ! Verstandig ! Doe ik ook !
  2. Jenny mulder:
    👍🏻
  3. Sandra van Wijk:
    26 september 2018
    Fijn dat de heenreis goed is verlopen en nu lekker genieten!!
  4. Gerlinda Endeman:
    26 september 2018
    Heerlijk dat alles goed verlopen is
    Nu kan je vakantie pas beginnen
    Geniet van je reis, wij genieten met je mee
    Dikke 😘 van ons
  5. Anniek Pleiter:
    26 september 2018
    Hopppaaa uiteten voor 8 euro!

Fijn dat alles goed is verlopen! Ben benieuwd naar de volgende berichten.
  6. 26 september 2018
    Heerlijk Anita, je bent er, fijn meidje, nu lekker slapen. Tot later. Tante Roelie. 😋
  7. Gerda:
    26 september 2018
    We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's. Slaap lekker.
  8. Ingrid:
    26 september 2018
    Fijn dat de reis zo soepel is verlopen. Nu begint voor jou de vakantie echt, stress momenten zijn voorbij.
    Geniet ervan kus van mama gert en mij
  9. J. Van der Beek:
    26 september 2018
    Fijn dat de reis heel goed is verlopen en dat je nu kunt gaan genieten.
    Lekker eten voor € 8, dat is wat anders dan hier. Geniet lekker van jou
    vakantie Anita want het is o zo snel voorbij. We zien uit naar het
    volgende bericht. Groetjes ome Jaap en tante Janna.
  10. Monique:
    26 september 2018
    Goed om te lezen dat de reis goed verlopen is. Veilig aangekomen. Nu heerlijk genieten van al het moois ! Fijne vakantie Anita 🌝
  11. Leonie:
    26 september 2018
    Have fun en lekker genieten!
  12. Gerda Vosman:
    Nu heerlijk genieten🌞🌞
  13. Aldy Ruiter:
    27 september 2018
    Heerlijk begin van een fijne vakantie! Genietse, nichtje💋❣️
  14. A.Harms:
    27 september 2018
    Mooi dat jullie goed zijn aangekomen en we kijken uit naar je fietstochtverhalen en foto's.
  15. Evelien Pasman:
    27 september 2018
    Hoi Anita, Fijn dat alles goed verlopen is. Hoop dat je lekker geslspen hebt en ben benieuwd naar je volgende verhaal. Geniet ervan. Liefs Evelien
  16. Carolien van Essen:
    29 september 2018
    Anita ben zo blij met jouw blog. We maken dezelfde reis. En ga vooral zo door. We genieten nu er dubbel van.
  17. Andre en Machteld:
    30 september 2018
    Leuk en gedetailleerd geschreven door once gezellige Anita van de fox-groep. Ga zo door hoor