Reis geboekt !

5 februari 2018 - Wezep, Nederland

Hallo allemaal,

Zondag 14 januari op de vakantiebeurs mijn 13e verre reis geboekt, dus even weer een update maken van m`n reisdagboek.

Voor de tiende keer mogen jullie mijn avonturen via internet gaan volgen!
Ditmaal niet vanuit Midden - Zuid Amerika maar de andere kant van de wereldbol: Azie !
​Namelijk Maleisië - Borneo Ibanstam - Borneo

Op 25 september 2018  vertrek ik naar Maleisië voor de
18- daagse groepsrondreis Maleisië - Borneo met drie dagen verlenging op Langkawi , uiteraard weer met Fox.

Samen met Aylin ga ik deze groepsreis " Maleisië - Borneo " maken.
Aylin komt uit Zwolle , ik heb Aylin vorig jaar leren kennen met de reis van Sulawesi - Bali - Gili - Lombok.
Ik heb voor dit jaar dus weer een reismaatje , altijd gezellig weer om een reismaatje te hebben
Wij gaan samen met nog een aantal reisgenoten de groepsreis Maleisië - Borneo maken.

Avontuurlijke rondreis dwars door de spectaculaire natuur van Borneo

We gaan mee met deze avontuurlijke rondreis dwars door de spectaculaire natuur van Borneo. We gaan op zoek naar orang-oetans en verblijven middenin de dichtbegroeide jungle.Orang-oetan-moeder-baby-borneo
Dé perfecte plek om prachtige wandelingen door de natuur te maken.

We komen bij van deze indrukken aan het strand van Damai Beach aan de Zuid-Chinese Zee en wanneer we weer terug zijn in West-Maleisië zoeken we de koelte op in de Cameron Highlands.
Hier groeit het heerlijkste fruit en genieten we van de uitzichten over de theeplantages.
Ook ontdekken we het eiland Penang, een smeltkroes van culturen.
De reis eindigt op het tropische eiland Langkawi, waar we verblijven in een heerlijk viersterrenresort aan zee ,  waar wij ook de strand verlenging zullen hebben.Berjaya Langkawi Resort -  Langkawi

Een complete reis boordevol hoogtepunten.
Weer iets leuks om naar uit te kijken !!

Groetjes,
Anita

1. 5 februari 2018
    Fijn Anita.weer van harte gegund.Ikverheug mij om je reis weer te volgen.Liefs van tante Roely.
  2. Ellybekker:
    5 februari 2018
    Duurt nog even lieve Anita ! Maar dan heb je ook wat.En wij weer lekker mee genieten .
  3. I rietberg:
    5 februari 2018
    Leuk Anita heb je weer wat om naar uit te kijken (en wij ook)leuk hoor groetjes ben en ina
  4. Evelien Pasman:
    5 februari 2018
    He Anita. Wat een heerlijk vooruitzicht weer. Gaat weer fantastisch worden en wij mogen weer mee genieten. Liefs Evelien
  5. A.Harms:
    11 februari 2018
    Nu heb je weer wat om op te verheugen en wij hopen je te volgen.