Morgen is het dan eindelijk zover......

24 september 2018 - Wezep, Nederland

Hallo allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover…….
Dan gaat mijn reis door Maleisië - Borneo beginnen.
Mijn koffer is gepakt, na twee keer koffer inpakken zit ik nu net over de 20 kilo, redelijk netjes toch!

De camera’s en mobiel liggen aan de oplader en niet te vergeten mijn laptop….
Vanmiddag online ingecheckt , ook dat ging gelukkig in èèn keer goed
Nu gaat de vakantie toch echt beginnen.....
De vakantie zenuw kriebels beginnen al wel te komen , zal dan ook blij zijn als ik op de plek van bestemming ben en mijn koffer weer heb.
Als al dat gedoe met douane en controles maar achter de rug is, dan word ik pas weer een beetje relax...….

Ingrid brengt mij morgen naar het station in Zwolle , thank`s lieverd!
Ik heb met Aylin( reisgenoot uit Zwolle) om 14.30 uur afgesproken op het station in Zwolle .
Daar nemen we de trein van 14.47 uur naar Schiphol , we gaan voor de zekerheid toch maar ruim op tijd vertrekken je weet het maar nooit met de NS...........
Als alles vlot verloopt dan zijn we wel veel te vroeg op Schiphol , maar daar valt toch genoeg te beleven. Denk dat we dan eerst maar met een bakkie Starbucks gaan beginnen , dat word toch wel een traditie voordat de reis gaat beginnen.

Tot nu toe nog maar met vijf reisgenoten een klein beetje kennis kunnen maken via het forum van Fox reizen en Facebook, ben ook heel benieuwd naar de andere negentien reisgenoten die wij op Schiphol of op de plek van bestemming zullen ontmoeten.
Hier merk je wel het verschil met de single en groepsreizen, bij de single reizen is het forum en Facebook allemaal veel actiever dan bij de groepsreizen. Bij de single reizen heb je vaak al voor de reis een ontmoeting gehad.

Lang naar deze reis uitgekeken en nou is het dan bijna zover , ik heb er zin in…….

Ik vlieg morgen om 20.50 uur rechtstreeks met KLM , KL 809 van Amsterdam naar  Kuala Lumpur , hier zullen we woensdag 26 september om 14.50 uur landen.
Dan is het bij jullie woensdag 08.50 uur.
Vanaf de voordeur tot op de plek van bestemming zijn we ondertussen ruim 24 uur verder , we hebben dan een flinke reis dag achter de boeg.
Denk dat we dan ook wel heel graag het bed willen zien als we aankomen maar zullen dan toch op moeten blijven tot het avond is.
Ik hoop dat het internet goed werkt in Maleisië en Borneo zodat ik mijn berichtjes en foto`s  kan plaatsten.

Lieve allemaal, leuk de eerste reacties bij de aankondiging en nog leuker dat jullie mij gaan volgen….... digitaal dan hè ....

Groetjes en hopelijk tot een volgend berichtje,

1. 24 september 2018
    Goedereis Meidje, en geniet er van. Liefs van Tante Roelie. ❤️
    24 september 2018
    Lieve Anita. Ik wens je een hele fijne vakantie toe. Geniet ervan en fijn dat we jou weer mogen volgen op je fantastische reis.Liefs Evelien
  3. Jeannette:
    Goede vlucht en heel veel plezier ik kijk al uit naar je mooie foto,s en verhalen
    Groetjes jeannette
  4. Jannette:
    24 september 2018
    Hele fijne en veilige reis toegewenst en wij genieten zeker mee maar zijn denk ik ook weer blij als je weer veilig terug komt incl mooie verhalen en mooie foto’s en filmpjes
  5. Ellybekker:
    Lieve Anita ,
    Wens je een super fijne zeer leerzame en mooie vakantie toe ! Ga je wederom met veel plezier volgen .
  6. Jose:
    24 september 2018
    Een hele goede vlucht en heel veel plezier hopelijk een leuke groep mensen , geniet ervan
    We gaan je weer volgen 😘
  7. Tiny:
    24 september 2018
    Goede reis Anita en lekker genieten
  8. Gerda Vosman:
    Goede vlucht. En een hele fijne vakantie. Ik ga hier weer genieten van je verhalen en foto's. Groetjes Gerda
  9. Betty:
    24 september 2018
    Hele goede veilige vlucht en reis Anita
  10. Ans:
    Een goede reis en een hele fijne vakantie . Ga je weer met plezier volgen.
  11. Jenny mulder:
    24 september 2018
    Lieve Anita geniet van je vakantie. Heb je dik verdient goede vlucht kijk uit naar je reisverslag dikke knuffel
  12. A lijanto:
    Spannend
  13. Alie Dekelver:
    25 september 2018
    Hele fijne vakantie en geniet maar lekker
  14. Rie van den Berg:
    Goede reis en een fijne vakantie.
  15. Gerda:
    Anita , goede vlucht en geniet van je vakantie. Kus
  16. Christien v t Ende:
    Anita ik wens je een hele mooie vakantie
    Leuk nieuwe mensen ontmoeten en mooi dingen plekken bezoeken
    Een goede vlucht grtjes Christien
  17. Jantje:
    25 september 2018
    Anita een goede reis en een fijne vakantie
    Het bericht is aangekomen en goede reis en fijne vakantie.