Morgen is het dan eindelijk zover......

5 september 2017 - Wezep, Nederland

Hallo allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover…….Alles gepakt
Dan gaat mijn reis door Indonesië beginnen.
Mijn koffer is gepakt, zit zo waar in èèn keer koffer inpakken op 18,5 kilo , dacht dat kan echt niet
​Dus......er kan nog meer bij  hahaha .
​Nu zit ik op bijna 21 kilo nog netjes toch!

De camera’s en mobiel liggen aan de oplader en niet te vergeten mijn laptop….Nu gaat de vakantie dan toch echt beginnen.....
De vakantie zenuw kriebels beginnen al een beetje te komen , zal dan ook blij zijn als ik op de plek van bestemming ben en mijn koffer weer heb.
Als al dat gedoe met douane en controles maar achter de rug is .
Dan word ik pas weer een beetje relax.....

Ingrid en ma brengen mij morgen naar station Zwolle , thank`s lieverds!  Spoor 5 station Zwolle Intercity Schiphol
​Heb met Corinne ( reisgenoot uit Zwolle)  om 11.00 uur afgesproken aan de Zuid kant van het station .
Daar nemen we de trein van 11.17 uur naar Schiphol , we nemen voor de zekerheid toch maar weer een trein eerder je weet het maar nooit met de NS...........
Als alles vlot verloopt dan zijn we wel een uur te vroeg op Schiphol , maar daar valt toch genoeg te beleven. Denk dat we dan eerst maar met een bakkie Starbucks gaan beginnen , dat word toch wel een traditie voordat de reis gaat beginnen.

Met de andere reisgenoten hebben we afgesproken dat we om 13.30 uur bij de incheckbalie van Garuda Indonesia in vertrekhal 3 zullen zijn .
​Dan kunnen we samen gaan inchecken ,ook altijd weer zo`n stres momentje voor mij.

Lang naar deze reis uitgekeken en nou is het dan bijna zover , ik heb er zin in…….

Ik vlieg morgen om 16.45 uur met Garuda Indonesia GA 089 Amsterdam - Jakarta , hier komen we donderdag om 11.40 uur aan . Daarna vliegen we om 15.00 uur door naar Sulawesi en landen we donderdag 7 september om 18.30 uur (plaatselijke tijd)
Als wij om 18.30 uur aankomen op Sulawesi dan is het bij jullie donderdag 7 september 12.30 uur.
Vanaf de voordeur tot op de plek van bestemming zijn we ondertussen ruim 24 uur verder , we hebben dan een flinke reis dag achter de boeg.
Denk dat we dan ook wel heel graag het bed willen zien als we aankomen.
Ik hoop dat het internet goed werkt in Indonesië zodat ik mijn berichtjes en foto`s  kan plaatsten.

Lieve allemaal, leuk de eerste reacties bij de aankondiging en nog leuker dat jullie mij gaan volgen….... digitaal dan hè ....

Groetjes en hopelijk tot een volgend berichtje,