Reis geboekt , Indonesië

27 januari 2017 - Wezep, Nederland

Hallo allemaal,

Zondag 15 januari op de vakantiebeurs mijn 12e verre reis geboekt, dus even een update maken van m`n reisdagboek.

Voor de negende keer mogen jullie mijn avonturen via internet gaan volgen!
Ditmaal niet vanuit Midden - Zuid Amerika maar de andere kant van de wereldbol: Azie !
​Namelijk Sulawesi - Bali - Gili en Lombok Bali

Ik ga samen met nog 19 reisgenoten de single groepsreis Sulawesi - Bali - Gili - Lombok maken

Op reis 6 september 2017 vertrek ik naar Indonesië  voor de
18 - daagse single groepsreis Sulawesi - Bali - Gili - Lombok , uiteraard weer met Fox.

Ik ga mee met deze heerlijke rondreis langs natuur, cultuur en strand van verschillende Indonesische eilanden. En maak kennis met de bijzondere dodencultuur van de Toraja Rotsgravenop het indrukwekkende eiland Sulawesi en geniet op het godeneiland Bali van heerlijke stranddagen en vele excursiemogelijkheden.

Op Gili Trawangan genieten we van prachtige witte zandstranden en de kleurrijke onderwaterwereld. Op Gili heerst een relaxte sfeer: er is geen gemotoriseerd verkeer, want het eiland kent slechts enkele wandelpaden. Snorkelen kan hier al vanaf het strand en per boot kunt u de omliggende eilanden verkennen.Onderwaterwereld Onze reis eindigt tenslotte op specerijeneiland Lombok met fantastische ongerepte stranden en een prima hotel met zwembad.

Een complete reis boordevol hoogtepunten.
Weer iets leuks om naar uit te kijken !!

Groetjes,
Anita

1. Gerda vosman:
    27 januari 2017
    Dat zal vast weer een hele mooie reis zijn. Veeln plezier met de voorbereiding. Groetjes gerda
  2. Ingrid:
    Ziet er weer goed uit
  3. A.Harms:
    27 januari 2017
    Heb je heel wat tijd om er naar uit te kijken want het wordt vast een mooie reis.
  4. Yvonne:
    Op naar 6 September
  5. Evelien Pasman:
    27 januari 2017
    Geniet alvast met de voorpret ervan Wordt weer een geweldige reis. Liefs Evelien
  6. Jannette:
    27 januari 2017
    Jaaaa ik ben nu al jaloers bij de gedachten wat voor mooie reis je nu weer gaat maken maar geniet alvast van de voorbereidingen en wij gaan straks weer zeker genieten van jou foto's en verslagen
  7. 28 januari 2017
    Geweldig Anita.Ben al weer benieuwd hoe het gaat worden!