Reisgenoten ontmoeten in Utrecht

31 juli 2017 - Wezep, Nederland

Hallo allemaal

Zondag was het dan eindelijk zover , mijn reisgenoten ontmoeten in Utrecht .
​Altijd weer even spannend met wie ga ik op reis.

​Er is al wel contact via Facebook en de Whatsapp , en er word dan ook al flink heen en weer geappt op de groepsapp van de reis.

​Met Corinne reisgenoot uit Zwolle had ik al afgesproken om met de intercity van 13.50 uur naar Utrecht te gaan.
​Toch s`morgens voor de zekerheid maar op NS reisplanner kijken , je weet het maar nooit met de NS
Shit, ja hoor storing tussen Zwolle en t` Harde.
​Snel appen en bellen met Corinne en afgesproken dat we toch maar een trein eerder pakken.

​We zijn dus mooi ruim op tijd op Utrecht Centraal , we hadden met de andere reisgenoten afgesproken om bij de Starbucks te verzamelen.Starbucks
​Dus eerst maar even een bakkie Starbucks , onder tussen komen ook de andere 7 reisgenoten.
​We lopen richting de stad en daar hebben we gezellig op terras wat gedronken.

Om 17.00 uur hebben we een tafel besproken bij Umami en hier komt dat ook de achtste reisgenoot bij ons aansluiten. We zijn nu met tien reisgenoten  , heb nu dus de helft van de groep ontmoet.Reisgenoten ontmoeten

We hebben hier heel gezellig en lekker met z`n allen gegeten de tijd vloog dan ook voor bij.
​De ontmoeting was weer zeer geslaagd.

Kijk uit naar 6 september !

Groetjes,
​Anita

1. Evelien Pasman:
    31 juli 2017
    He Anita. Gezellig dat jullie elkaar ontmoet hebben daar. Nog even een paar weekjes wachten. Spannend hoor. Liefs Evelien
  2. Yvonne:
    31 juli 2017
    Hey Aniet.
    Spannend hoor.
    Nog even geduld en dan mag je weer.
    Groetjes.
  3. A.Harms:
    3 augustus 2017
    Leuk een begin aan een nieuwe reis met verslag.