Reis geboekt , Peru & de Inca`s !!

18 januari 2016 - Wezep, Nederland

Hallo allemaal,

Zondag op de vakantiebeurs de reis geboekt, dus even een update maken van m`n reisdagboek.

Voor de achtste keer mogen jullie mijn avonturen via internet gaan volgen! Ditmaal niet vanuit  Azië maar de andere kant van de wereldbol:
Midden - Zuid Amerika !

Dit jaar ga ik voor het eerst zonder reismaatje op reis  , wel spannend allemaal .......
Ik ga samen met nog 19 reisgenoten de single rondreis Peru & de Inca`s maken

Op reis 9 september 2016 vertrek ik naar Peru voor de
20- daagse singlerondreis Peru & de Inca`s, uiteraard weer met Fox.

We gaan het land ontdekken van enorme zandduinen, drijvende rieteilanden en de beroemde Machu Picchu !

Peru: één van de meest gevarieerde landen in Zuid-Amerika! We zullen genieten van de overweldigende natuur met lama's, Machu Picchuzeeleeuwen en condors, woestijnen, karakteristieke Andesdorpjes, de drijvende rieteilanden van de Uros-indianen op het legendarische Titicaca-meer, Cusco en de oude Inca-stad Machu Picchu.

Een complete reis boordevol hoogtepunten.
Weer iets leuks om naar uit te kijken !!

Groetjes,
Anita

1. Ilse de Witte:
    Hai Anita,

ga je zeker volgen en wie weet misschien volgend jaar weer, gaat vast weer een mooie reis worden en in ieder geval nu al meer deelnemers als onze reis naar China, gaat vast goedkomen.
  2. Ingrid:
    18 januari 2016
    Ben trots op je, dat je nu op reis gaat zonder reismaatje . Komt vast helemaal goed en nu al lekker voorbereiden op deze prachtige reis. Kus van ons
  3. Minie van Lenthe:
    18 januari 2016
    Wat gaaf! helemaal alleen, top hoor, heb ik ook 1 x gedaan, valt best mee, wel stoer ;) Topperrrr
  4. Evelien Pasman:
    18 januari 2016
    He Anita. Spannend weer allemaal. En dan alleen maar jij hebt zo contakt met iedereen. Ziet er goed uit. Leuk dat wij je weer mogen volgen. Liefs Evelien
  5. Ina:
    18 januari 2016
    Hai anita leuk hoor we gaan je zeker weer volgen
  6. Jeannette:
    19 januari 2016
    Wederom een mooie reis ga je zeker weer volgen
  7. Ans:
    20 januari 2016
    He Anita zo te lezen ga je weer een fantastische reis maken
    ga je zeker volgen
  8. Linfa:
    21 januari 2016
    Het is wel raar hoor dat ik dit jaar mee ga lezen en niet mee ga reizen. Ik hoop dat je een fantastische groep hebt en een mooie reis. Ik ga je volgen. Geniet vast van de voorpret.
  9. Drea:
    21 januari 2016
    Super Anita,ben trots op je. En ik ga je zeker weer volgen.