Dag 7 Arequipa

15 september 2016 - Arequipa, Peru

Hoi allemaal,

Vandaag een heel kort berichtje , we zijn nog steeds in Arequipa en hebben een relaxte dag.markt
Vanmorgen zijn we rond 9.30 uur naar de markt gelopen , dit is altijd weer leuk in zulke landen. Telkens ben je weer verbaasd hoe ze met hygiëne regels omgaan vooral wat betreft vlees en vis.
Vanmiddag ben ik samen met Heleen , Martine en Anita naar het Alpaca museum geweest. Hier laten ze het hele proces zien hoe Alpaca wol gemaakt word.Alpaca museum
Hierna terug naar het Plaza de Armas en hier lekker op terras geluncht.
Vanavond gaan we met de groep gezellig uit eten hier in de stad volgens de reisleider een heel goed restaurant , ben benieuwd
Morgen vertrekken we om 8.00 uur en gaan we dan naar de Colca Canyon , hier komen we dan weer iets op  hoogt +/-  2.350 meter . ben benieuwd of ik er ook last van zal krijgen.Hoop het niet want we moeten nog hoger.
Vorig jaar in  Shangri - la dat op 3.200 meter hoogte lag heb ik niet zoveel last gehad.
Hoop dat ik morgen weer wifi heb zodat ik weer verder kan met mijn verslag.

Ma alvast gefeliciteerd met je verjaardag  , hoop dat je een fijne dag hebt morgen
Dikke kus vanuit Peru

Veel liefs
Anita

1. Linfa:
    16 september 2016
    Lekker, net na het ontbijt over de markt. Dat is niks voor mij. Niet alleen de varkenskoppen die je ziet liggen maar ook de lucht die er omheen hangt bah.
    Het is wel lekker dat je een relax dagje tussendoor hebt. Ik hoop dat je geen last hebt van de hoogte en dat je lekker kunt geniet van al het moois daar.
  2. J. Van der Beek:
    16 september 2016
    Hoi Anita, gefeliciteerd met je moeder en geniet maar lekker.
    Je mag mij wel zo'n varkenskop mee brengen, lekker in de snert.
    Groetjes ook van tante Janna.
  3. Reinier:
    16 september 2016
    Geniet van je dagje rust, je hoofd zou omlopen van alles wat je ziet en meemaakt.Geniet van het vervolg van je reis.
  4. Gerda vosman:
    17 september 2016
    Ook wel eens lekker een rustig dagje of niet? Je hebt toch vakantie. Hier ook lekker relax op de camping. Geniet nog naar lekker kijk weer uit naar je volgende verhaal. Groetjes Gerda
  5. A.Harms:
    17 september 2016
    Hallo Anita van harte gefeliciteerd met moeders verjaardag en wat zijn het weer mooie foto's. We kijken al weer uit naar je volgende verslag.