Morgen is het dan zover...........

8 september 2016 - Wezep, Nederland

Hallo allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover…….
Dan gaat mijn reis door Peru beginnen.
Mijn koffer is gepakt, ja  er is een wonder gebeurd.... zit zo waar in èèn keer koffer inpakken op 21 kilo , netjes toch!

De camera’s en mobiel liggen aan de oplader en niet te vergeten m`n laptop….

Vanmorgen online ingecheckt , ook dat ging  in èèn keer goedOnline inchecken-klm
Nu gaat de vakantie toch echt beginnen.....
De vakantie zenuw kriebels beginnen al een beetje te komen , zal dan ook blij zijn als ik op de plek van bestemming ben en mijn koffer weer heb. Dat al dat gedoe met douane en controles achter de rug is .Dan word ik pas weer een beetje relax

Ingrid en ma brengen mij morgen naar station Zwolle , thank`s lieverds! Spoor 5 station Zwolle Intercity Schiphol
Daar neem ik de trein van 7.15 uur naar Schiphol , neem voor de zekerheid toch maar een trein eerder je weet het maar nooit met de NS...........
Als alles vlot verloopt dan ben ik wel een uur te vroeg op Schiphol , maar daar valt toch genoeg te beleven. En dan begin ik eerst maar met een bakkie Starbucks , dat is wel een traditie voordat de reis gaat beginnen.
Tussen 9.30 uur en 10.00 uur zou ik bij de incheckautomaat bij balie 12 / 13 zijn in vertrekhal 2 , daar zullen ook de andere reisgenoten komen en kunnen we gaan inchecken. Dat is ook altijd weer zo`n stres momentje voor mij

Lang naar deze reis uitgekeken en nou is het bijna zover , ik heb er zin in…….

Ik vlieg met KLM ( KL 743) om 12.35 uur en we landen om 18.10 uur (plaatselijke tijd)
Ook hebben we weer met tijdsverschil te maken , in Peru is het zeven uur vroeger dan in Nederland ook iets om rekening mee te houden.
Dus als wij om 18.10 uur aankomen in Peru dan is het bij jullie al 01.10 uur
Ik hoop dus dat het internet goed werkt in Peru zodat ik mijn berichtjes en foto`s  kan plaatsten.

Lieve allemaal, leuk de eerste reacties bij de aankondiging en nog leuker dat jullie mij gaan volgen… digitaal dan hè ....

Groetjes en hopelijk tot een volgend berichtje

1. Gerda vosman:
    8 september 2016
    Een hele goeie reis Anita lekker genieten van een fijne vakantie je hebt het verdiend. Wij gaan volgende week donderdag 12 dagen naar Limburg maar blijf je volgen. Zie ik je nog weer op de afdeling neem 30 sept. Afscheid. Nou fijne tijd meid!!!! Groetjes Gerda
  2. Jose:
    He Anita een hele fijne reis toegewenst , geniet er lekker van
  3. Ilse de Witte:
    8 september 2016
    Ja Anita, je gaat het leren alles in een koffer en haast geen overgewicht. Heel veel plezier en geniet ervan, ik zal je weer volgen op deze reisblog.
    groetjes Ilse
  4. Yvonne de Wit:
    8 september 2016
    Heel veel plezier Anita !!! Wat een ervaring weer, zo n reis !!
    Natuurlijk volg ik je weer...
  5. Jeannette:
    8 september 2016
    Hele fijne vakantie ga je volgen groetjes jeannette
    He Anita. Wij wensen je een hele fijne vakantie toe en geniet ervan. Je verdiendt het. Fijn dat we je weer digitaal mogen volgen. Kijk erna uit. Goede reis en tot horens. Liefs van ons allemaal
  7. Reinier:
    8 september 2016
    Ook van ons een heel fijne vakantie gewenst. Benieuwd naar je avonturen daar.
    Groetjes en veel plezier, we blijven je volgen
  8. Agnes Fiddr:
    8 september 2016
    Nou meid, geniet er van. Ik wens je een hele goede tijd toe. X
  9. Linfa:
    De zenuwen zullen nu nog wel iets meer zijn. Neem morgen maar een lekkere Starbucks van mij met lemoncake natuurlijk. Ik wens je een fantastische reis met veel mooie nieuwe indrukken. Geniet er van!
  10. Nicolien:
    He anita,
    Top reis lijkt me staat ook nog op mijn verlang(reisje) dus ga je zeker volgen. Hoop dat je een leuke groep hebt maar dat zal vast wel goed komen. Heeeeeeel veel plezier meid.
  11. Marianne Vlieland:
    8 september 2016
    Hoi Anita heel veel plezier in Peru geniet ervan en vanaf volgende week vrijdag genieten wij met je mee want dan leggen wij dezelfde route af
    Groetjes van Arie en Marianne (China)
  12. Ineke Zoet:
    Hoi Anita,
    Goede reis(vlucht). En geniet van een fijne vakantie
    Groetjes
  13. Riek en berrie:
    Hoi anita
    Nog even op de valreep,veel plezier en geniet van de reis.
    We zullen je weer volgen en de foto's bekijken.
    Groetjes riek en [email protected]
  14. Ans:
    9 september 2016
    Hoi Anita.
    Ben zelf nog op vakantie in Kroatië maar blijf je volgen.
    Een goede reis en geniet ervan.
    Zie je reisverslag en foto's met plezier tegemoet.